joi, 3 ianuarie 2013

Ciuperci umplute


Dupa mai bine de un an in care nu am avut timp, chef, motivarea necesara sa mai scriu pe blog, desi am continuat sa pozez o parte din mancarurile pe care le-am gatit (o foarte mica, minuscula parte ce-i drept), in sfarsit m-am hotarat sa revin cu o noua postare.

Ciupercile umplute la cuptor sunt una din garniturile noastre preferate, dar pot fi si un fel principal de sine statator, fiind destul de consistente si satioase. Nu o sa va mint ca se fac rapid, deoarece eu ma incapatanez sa curat de fiecare data ciupercutele...treaba super migaloasa...daca sariti peste aceasta etapa scurtati cam la jumatate timpul de preparare.

Ingrediente:
ciuperci champignon proaspete (eu am folosit vreo 12)
1 ceapa medie
3 linguri smantana 15%
1 bulgaras de mozarella
emmentaler ras
sare, piper

Ciupercile se curata de pielita exterioara, se taie piciorusele, si se aseaza intr-o tava in care am pus o hartie de copt. Se condimenteaza si se presara o picatura de ulei de masline pe fiecare ciupercuta.

Ceapa se taie marunt, dupa care se pune la calit intr-o lingura de ulei de masline.


Dupa ce ceapa s-a calit se adauga piciorusele de la ciuperci taiate cubulete si se lasa sa se inabuse 5 minute, dupa care se adauga smantana si se condimenteaza dupa gust. Se mai lasa pe foc inca 5 minute, dupa care putem umple ciupercile.


 Deasupra fiecarei ciuperci se pune cate o feliuta de mozarella si se presara emmentaler sau cascavalul preferat.


Se pun la cuptor pentru 20 de minute dupa care se servesc. Noi le-am servit ca si garnitura alaturi de pulpe de pui la cuptor si o salata.


Pofta Buna!


Print Friendly and PDF

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu