duminică, 29 iulie 2018

Flan cu cartof dulce, dovlecel galben si curcan

Pentru 3 portii

1 dovlecel galben
1 cartof dulce
1 ou
30 gr carne de curcan
un pic de patrunjel verde
o lingura de smantana
curcuma

Se fierb la abur cartoful dulce , dovlecelul si carnea de curcan. Oul se amesteca cu smantana, se adauga patrunjelul, curcuma, legumele fierte la abur ( intregi sau zdrobite cu furculita, in functie de preferintele bebelusului), carnea taiata fin. Se pune in forme ( eu am folosit forme de silicon pt briose), dupa care se pun 20 de minute la abur (sau cuptor). 

Textura ramane cremoasa, dar deoarece nu am zdrobit decat foarte putin legumele am fost nevoita sa o mixez putin deoarece era totusi prea mare pentru fetita mea. A mancat tot cu placere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu